НОВИ ОЗНАКИ ЗА НОВИ ДИЗЕЛ И БЕНЗИНСКИ МОТОРИ

Дизел мотори blue DCI
Дизел мотори blue DCI
Со цел да се намали емисијата на штетни материи, новите Blue dCi дизел мотори се опремени со SCR* (Selective Catalytic Reduction) систем кој работи со AdBlue®. Оваа технологија континуирано го претвора азотниот оксид (NOx), испуштен од дизел моторите, во безопасни гасови (пареа и азот).

Ефикасен во сите случаи, оваа технологија нема ефект врз перформансите на моторот Blue dCi. Употребата на оваа технологија е во согласност со нови, построги и построги стандарди.
Предности
Содржи 32,5% чиста уреа и 67,5% деминерализирана вода, AdBlue е безбоен и безопасен воден раствор.
AdBlue е достапен на повеќето бензински пумпи.

Вашиот автомобил периодично ќе ве потсетува кога да додадете AdBlue во резервоарот за гориво.

Вреди да се обрне внимание
AdBlue мора да се користи во чиста форма.
Возилото има сопствен резервоар до кој лесно може да се пристапи преку надворешниот капак кој се користи и за резервоарот за дизел гориво или преку посебен капак.

Дизел горивото и AdBlue може да се поставуваат само во нивните резервоари. Во случај на грешка, не го стартувајте моторот бидејќи може да го оштетите системот SCR.
(*) Селективно каталитичко намалување вклучува инјектирање на амонијак (NH3) од AdBlue во катализаторот на издувниот систем. Индуцираната хемиска реакција ги претвора азотните оксиди (NOx) во гасови кои не ја загадуваат околината (пареа и безопасен азот).
БЕНЗИНСКИ МОТОРИ СО ФИЛТЕР ЗА КРУПНИ ЧЕСТИЧКИ (FAP)
Бензински мотори со филтер за честички
Со цел да се намалат емисиите на цврсти честички, новите бензински мотори со директно вбризгување сега имаат филтер за честички (FAP) во издувниот вентил.

Оваа технологија ги отстранува честичките од издувните гасови така што ги заробува во микропорите на структура слична на саќе, потоа ги согорува со автоматски и редовен процес на регенерација. 

Бензинските мотори со оваа технологија се нарекуваат TCe FAP. 

Предности
Филтерот за честички не бара одржување.
Тоа не влијае на управувањето со автомобилот. 
Тоа не влијае на потрошувачката на гориво и емисиите на COշ.   
ПРОЧИТАЈТЕ СЛЕДНО
Стандард за емисија според wltp
Регулатива која повеќе се однесува на емисиите на CO2 при возење и дневната потрошувачка на гориво.