Релито Дакар и другите рели на издржливост се едни од најпребирливите натпревари во мотоспортот. Затоа дизајнот на прототипот на Sandrider бараше пристап кој ќе го однесе цврстиот и теренски концепт на Dacia до екстремни нивоа.
Ова вклучуваше цврстина на возилото, со консолидација на шасијата и браникот, каросерија од јаглеродни влакна, двојна суспензија и погон на четири тркала наместени за тешки рели за издржливост. Иновативниот електричен систем обезбедува оптимално напојување на комплетната опрема во возилото, дури и во најтешките услови.
Покрај овие основни карактеристики на дизајнот, пристапот за дизајнирање на грубо теренско возило е проширен на аспекти кои можеби изгледаат како мали детали, но всушност им го олеснуваат животот на членовите на екипажот.
На пример, седиштата на Sabelt се покриени со специјална антибактериска ткаенина која самостојно ја регулира влагата. Резервните тркала се изложени за лесно ракување. Исто така, екипажот може да пристапи до алатката брзо и без потреба да се отвори кутијата.
Покрај тоа, има вградена магнетна плоча во каросеријата на Sandrider за да не се изгубат завртките за фиксирање на тркалата во песокот. Оваа идеја беше директно инспирирана од искуствата на членовите на екипажот и дизајнирана благодарение на познатото иновативно размислување на дизајнерите на Dacia.
Sandrider е опремен со пневматици од новата генерација на BF Goodrich кои обезбедуваат најдобар стисок на сите видови терени, со максимална отпорност на удари и дупнатини.