НОВИ ВОЗИЛА DACIA

ЗАПОЗНАЈTE ГО НАЈКОМПЛЕТНИОТ DUSTER

„Најкомплетниот Duster досега“: ова е почеток на новото поглавје за познатиот модел кој поставува одредници во автомобилската индустрија и го отелотворува сето она за што се залага Dacia: тој е робустен и создаден за активности на отворено, едноставно е опремен, еколошки ефикасен, сепак кул. Duster пристигна на пазарот во 2010 година, беше подложен на првото обновување во 2017 година, потоа се искачи на врвот и ги постави правилата за дизајн на теренци.


Тоа е вистинска успешна приказна: во својата 13-годишна кариера освои повеќе од 40 награди, досега се произведени 2,2 милиони примероци, а колку е навистина популарен најдобро говори фактот дека во 2022 година беше најдобар -продажба на SUV во сите сегменти на европскиот пазар на приватни клиенти. Во фабриката Dacia во Питешти, Романија, се произведуваат околу 1.000 Dusters секој ден - околу еден секоја минута!



MOЌЕН И ХРАБАР ИЗГЛЕД

Dacia суштински го промени изгледот на Duster. Нов Duster ги задржува смелите карактеристики што ги направија познати претходните генерации, особено цврстиот и робустен став на теренецот, ги збогатува со впечатлив нов дизајн. Новата генерација со гордост носи нов изглед!

„Пред да почнеме да работиме на дизајнот на новиот Duster, ги усовршивме неговите пропорции и му дадовме цврст, избалансиран став. Кога ќе ги усогласите пропорциите на возилото на самиот почеток, нема да мора да го прилагодувате потоа“.

„Само најважното, без непотребни додатоци“. Накратко, ова е филозофијата по која се водела Dacia при дизајнирањето на новата генерација на Duster, но и на другите негови модели.

Дизајнерите тргнаа од едноставни форми и површини како патничкиот простор, капакот на моторот, калниците и друго. Потоа ги поврзаа во јасна целина и на тој начин постигнаа современ изглед кој остава впечаток на висококвалитетна изработка и привлекува луѓе со намерно затегнати, смели линии.

Едноставните облици и површини ја нагласуваат моќта на дизајнот: меѓу другото има остра, вертикална предна табла, превиткани заштитни калници, голем капак на багажниот простор и странични прозорци кои беспрекорно се протегаат од предниот до задниот крај.

Новата генерација е целосно обвиткана со елегантна заштита: страничната заштита на шасијата е поврзана со ознаките на брендот и сводовите на браниците, кои пак се поврзани со предниот и задниот браник. Нов Duster никогаш не изгледал поотпорен и подготвен за отворени простори!

Конзистентниот дизајн се прилагодува на времето во кое живееме и му дава на теренскиот и робусниот карактер на Dacia Duster поодржлива димензија.

  • Предната и задната заштита на подвозјето се направени од обоена маса. Избегнувањето на лакирање е добро за животната средина, клиентите исто така имаат корист од оваа практика: трагите од стругање и гребаници нема да влијаат на оригиналната боја.
  • Страничните штитници на долниот дел од каросеријата, штитниците на калниците, брендирањето, триаголните влошки на предниот браник и заштитата на задниот крај се направени од издржлив материјал Starkle®, развиен во соработка помеѓу инженерите на Dacia и хемичарите од LyondellBasell. Овој материјал, претставен на концептното возило Manifesto, е направен од 20% рециклиран материјал. Природно е ишаран со бели честички кои Dacia наместо да ги пребојосува, реши да ги задржи (детали подолу).
Дејвид Дуранд додава: „Сакавме цврсто да ги поврземе надворешниот и внатрешниот дизајн. Затегнатите линии и цврстиот впечаток на патничкиот простор ви помагаат да се чувствувате навистина заштитени. 
Новата, пространа, подигната и вертикална контролна табла и широките калапи исто така придонесуваат за чувството на безбедност. За конзистентноста на дизајнот придонесуваат и отворите за воздух, кои се обликувани како сводови на браници.

Нов Duster е опремен одвнатре и однадвор со основни додатоци кои навистина служат за целта. Многу труд е вложен во ергономијата, вклучувајќи централен екран од 10,1 инчи поставен во видното поле на возачот и навален кон него за 10°. Новиот автоматски менувач, поврзан со хибридниот мотор од 140 КС е особено лесен за употреба, додека рамната конструкција на горните и долните делови на управувачот гарантира неверојатно удобно ракување.


Има и нов светлосен потпис во форма на буквата Y, последната врска што ги поврзува надворешниот и внатрешниот дизајн на новиот Duster:

  • Отворите за воздух во внатрешноста ја формираат формата на буквата Y (во верзијата Extreme, тие се направени во бакарна боја). Покрај тоа, ја наоѓаме истата форма околу потпирачите за раце во облогите на вратите. Името на брендот во центарот на управувачот го замени логото.
  • Предните и задните светла, како и алуминиумските фелни, се произведуваат без употреба на хром (и специјално полирани за да се постигне сјај) и формираат Y-облик.
Дејвид Дуранд заклучува: „Сакавме да ја создадеме најатрактивната генерација досега, во која препознатливиот дизајн на Duster и брендот Dacia се доведоа до својот врв, покрај сето ова цврсто и гордо ги потврдува нашите вредности. : робусност и соодветност за активности на отворено, еколошка ефикасност и кул изглед и покрај едноставната опрема.

CMF-B ПЛАТФОРМА ЗА УШТЕ ПОДОБРИ ПЕРФОРМАНСИ

Платформата CMF-B, на која се базира новиот Duster, игра централна улога во индустриската стратегија на Dacia. Оваа платформа прво се користеше во новите Sanderо и Logan, а потоа и во Jogger. Тоа е важно бидејќи обезбедува разновидност без која брендот не може оптимално да го спроведе својот амбициозен план за производство.

Благодарение на CMF-B платформата, новиот Duster нуди повеќе простор за патниците и товарот, додека неговата должина е само малку поголема. Напредната конструкција на платформата е одговорна за помала пенетрација на вибрациите и подобро придушување на бучавата, што значително ја подобрува удобноста при возењето. Дополнително, новиот модел одлично се справува на различни типови патишта, па задоволството при возењето е неизмерно поголемо.

Инженерските заслуги не завршуваат тука: CMF-B платформата овозможи електрификација на новиот Duster, односно инсталирање на благ и целосен хибриден мотор.

Патрис Леви Бенчетон, потпретседател на Одделот за перформанси на производи на Dacia, објаснува: „Новата платформа CMF-B е клучна за развојот на нашата сегашна и идна палета. На Duster, можеме да го видиме целиот негов потенцијал: овозможува инсталирање на високоефикасни електрифицирани мотори, значително ги подобрува перформансите на возилото и помага да се зачува неговата позната привлечност и достапност.

 

РОБУСТЕН И КРЕИРАН ЗА АКТИВНОСТИ НА ОТВОРЕНО: НОВИОТ DUSTER Е ПОХРАБАР ОД КОГА БИЛО

Теренските можности на новиот Duster ја надминуваат понудата на пазарот на возила со погон на сите тркала без кратки преносни односи, што значи дека љубителите на отворени простори можат опуштено да уживаат.
ПОДОБРЕНИ ТЕРЕНСКИ КАРАКТЕРИСТИКИ НА ВЕРЗИЈАТА 4X4
Нов Duster е достапен со менувачот 4x4 Terrain Control, кој вклучува пет режими на работа: 
  • AUTO: менувачот автоматски го дистрибуира вртежниот момент на предните и задните тркала во зависност од стисокот и брзината. 
  • SNOW: ја оптимизира траекторијата на лизгави патишта со помош на специјални поставки на електронскиот систем за контрола на стабилноста и системот против лизгање. 
  • MUD/SAND: за возење на нерамен терен. 
  • OFF-ROAD: врвни перформанси на тешки терени. Овој режим на работа може да се спореди со режимот 4x4 Lock во сегашниот Duster и е посебен по тоа што во зависност од стисокот и брзината, автоматски и оптимално го дели вртежниот момент помеѓу предните и задните тркала.
  • ECO: ја оптимизира потрошувачката на гориво со регулирање на климатизацијата и перформансите на возилото. Во зависност од стисокот, овој начин на работа ја максимизира распределбата на вртежниот момент помеѓу предните и задните тркала, а со тоа ја намалува потрошувачката на гориво.
Расчистување од подлогата: 217 mm во верзијата 4x4 (мерено помеѓу предната и задната оска).


Аглите на пристап и поаѓање ви помагаат поефикасно да ги избегнувате пречките кај верзијата 4x4: до 31 ° напред и 36 ° назад и агол на преод до 24 °.
Контролата на брзината на надолнина е особено корисна на нерамни површини и стрмни падини. Системот ги активира сопирачките за да ја држи брзината на возилото под контрола (во согласност со упатствата на возачот), т.е. помеѓу 0 и 30 km/h. Се активира независно од односот на менувачот (вклучувајќи го и возењето на назад), така што возачот може да заборави на гаста и сопирачките и да се фокусира само на управувачот.

Нов информациски систем со прикажување на сите информации за сообраќајот. За време на возење надвор од патот, централниот екран од 10,1 инчи прикажува многу корисни информации:

  • страничен наклон
  • агол на наклон на нагорнини и надолнини.
  • дистрибуција на вртежен момент помеѓу предните и задните тркала (верзија 4x4)

ЕКСТРЕМНО ИЗДРЖЛИВИ ЗАШТИТНИ ОБЛОГИ И МАТЕРИЈАЛИ

  • Надвор: целата каросерија е заштитена од светлосни удари и гребнатини. Страничната заштита ги поврзува заштитниците на калниците со предниот и задниот браник, со што се формира заштитен појас. Големите заштитни капаци, поставени под браниците, го штитат подвозјето на возилото.
  • Внатре: патничкиот простор е исто така направен од издржливи материјали - особено во верзијата Extreme, која вклучува тапацир што може да се пере од материјал MicroCloud TEP и гумени теписи за предните и задните седишта и багажниот простор.Теписите се направени од 20% рециклиран материјал.
ПООТПОРНИ МАТЕРИЈАЛИ
Предната и задната заштита на подвозјето се обоени на големо. Со други зборови, пластиката е обоена пред обликувањето и затоа нејзината боја не се менува дури и по оштетување (во споредба со традиционалното сликање). Трагите од гребнатини и гребнатини ќе бидат речиси невидливи, бидејќи таквото оштетување нема да влијае на бојата на заштитата на подвозјето.

Заштитите околу возилото се направени од новиот материјал Starkle® развиен од инженерите на Dacia. Станува збор за необоен материјал кој вешто крие траги од гребнатини и гребнатини.

Нов Duster е прилагоден за вградување дополнителна опрема InNature 
  • Пакет за спиење: по Jogger, првиот модел кој беше прилагоден за инсталирање на овој пакет, на ред дојде Duster. Пакетот се состои од едноставна, лесно расклопувачка и достапна кутија 3 во 1 со голем кревет (должина 1,9 m и ширина до 1,3 m) што едно лице го склопува за помалку од две минути, маса и простор за складирање.
  • Новите држачи на кровот се исклучително практична за активности на отворено. Лесно се прицврстува на модуларните држачи на кровот во попречна положба или на попречните шипки кои се продаваат посебно (максималната маса при возење на кров е 80 kg).


НОВИ ХИБРИДНИ ПОГОНИ
Duster HYBRID 140
Станува збор за моторот кој беше претставен во Jogger на почетокот на 2023 година, кој сега се наоѓа и во Duster. Врз основа на докажаната ефикасна технологија на Renault Group, овој погон се состои од 1,6-литарски четирицилиндричен бензински мотор со моќност од 94 КС, два електромотори (главниот електромотор со моќност од 49 КС и висок напон електричен стартер-генератор) и автоматски менувач со четири брзини поврзани со топлинскиот мотор и два брзини поврзани на електромоторот. Оваа комбинација на различни технологии е можна благодарение на дизајнот на моторот без спојка. Комбинацијата на регенеративно сопирање, голем капацитет на батеријата од 1,2 kWh (230 V) и ефикасен менувач гарантира до 80% од градското возење со 100% електричен погон, а со тоа и заштеда од 20% (комбиниран циклус на возење) до 40% гориво (градски циклус) возење). Покрај тоа, секогаш кога ќе се стартува моторот, електричниот режим автоматски се активира.
Duster TCe 130
„Ова е првпат Dacia да користи TCe 130 во кое било од своите возила - мотор кој овозможува почетна фаза на електрификација. Тоа е комбинација од новата генерација 1,2-литарски трицилиндричен бензински турбо мотор кој користи циклус на согорување Милер. (помалите загуби на пумпата ја зголемуваат ефикасноста) и благ хибриден мотор од 48 V. Бидејќи електричниот мотор му помага на термичкиот мотор при стартување и забрзување, просечната потрошувачка на гориво и емисиите на CO2 се намалуваат за околу 10%*. Во споредба со сегашниот TCe 130 , новиот мотор овозможува подинамично забрзување и поодзивно и непречено возење, додека регенеративниот систем за сопирање ја полни батеријата од 0,8 kWh речиси незабележливо. Моторот TCe 130 е достапен во комбинација со 6-брзински менувач во верзии 4x2 и 4x4.
*Во споредба со топлински мотор со еднаква моќност“.
Duster ECO-G 100
„Dacia, водечки бренд во областа на течен нафтен гас во Европа, е единствениот производител кој нуди можност за инсталирање мотор со двојно гориво (бензин и ТНГ) со ознаката ECO-G во сите свои возила со термички погон. новиот Duster е опремен и со оваа докажана и тестирана технологија која гарантира безбедност и доверливост.Кога работи на течен нафтен гас, новиот Duster ECO-G 100 во просек испушта 10% помалку CO2 од еквивалентен бензински мотор. Благодарение на двата резервоари со вкупен волумен од 100 l (50-литарски резервоар за бензин и 50-литарски резервоар за течен нафтен гас, инсталиран под подот на багажникот за да се зачува капацитетот на товарот), Duster со мотор ECO-G 100 може да помине до 1.300 km** Дополнително, префрлањето помеѓу погоните се случува веднаш и речиси незабележливо - со едноставно притискање на копчињата на контролната табла.
**Во очекување на WLTP хомологација."
ПООДРЖЛИВИ МАТЕРИЈАЛИ

Dacia разви специјален Starkle® материјал. Нов Duster е првиот сериски модел кој користи Starkle®, нов материјал развиен од инженерите на брендот. Се состои од 20% рециклиран полипропилен и не се бојадисува, што значи дека создава помала јаглеродна трага при производството. Страничните штитници на подвозјето, штитниците на калниците, ознаките на брендот, триаголните влошки на предниот браник и заштитата на задниот крај се направени од овој материјал. Дополнително, масовното бојадисување на предната и задната заштита на подвозјето придонесе за намалување на количината на боја што се користи во производството.
  • 20%* рециклирана пластика. Нов Duster содржи околу 20% рециклирана пластика, значително повеќе од остатокот од сегментот и осум поени повеќе од претходната генерација. 
  • Без хромирани влошки и животинска кожа. Од еколошки причини, Dacia одлучи да престане да користи кожни и хромирани влошки во сите свои модели. 
  • Сопственичкиот прирачник на возилото исто така е скратен за да се намали потрошувачката на хартија. Целосното издание на прирачникот е достапно онлајн или преку апликацијата My Dacia. 
*Во категоријата полимерни материјали, како што е дефинирано во идната француска регулатива за отпадни возила (Véhicules Hors d'Usage/VHU).

I DALJE NENADMAŠNA VRIJEDNOST ZA NOVAC

  • Нов Duster продолжува да го исполнува ветувањето на Dacia за „најдобра вредност за парите“. Со најприфатлива цена и најголем патнички простор досега, новиот Duster ќе биде вистински улов! 
  • Ќе има и побогата технолошка опрема, вклучувајќи нов 7-инчен дигитален дисплеј на инструмент таблата, нов централен екран на допир од 10,1 инчи и нов мултимедијален систем. 
  • Ќе биде најпаметниот Duster досега: на пример, ќе доаѓа со модуларни држачи на кров и паметниот систем Dacia YouClip (повеќе подолу).  

ЕДНОСТАВНО ОПРЕМЕН А СЕПАК СОВРШЕН
ПОВЕЌЕ ТЕХНОЛОГИЈА И ПАМЕТНИ РЕШЕНИЈА
ДОПОЛНИТЕЛНО ДИГИТАЛИЗИРАН И ПОВРЗАН ПАТНИЧКИ ПРОСТОР
Нов мултимедијален систем со централен екран на допир од 10,1 инчи е достапен стандардно од верзијата Expression и со еден од двата мултимедијални системи за Duster – Media Display и Media Nav Live:
  • Медиумскиот дисплеј ќе биде фабрички поставен на експресни и екстремни облоги и ќе вклучува четири звучници и безжично поврзување со Apple CarPlay™ и Android Auto™. 
  • Media Nav Live, стандарден во верзијата Journey и достапен со доплата во верзиите Extreme и Extreme, покрај поврзаната навигација со информации за сообраќајот во реално време и картографија чии ажурирања ќе бидат достапни 8 години, Media Nav Live нуди и Arkamys 3D аудио систем со шест звучници.
Media Control ќе биде достапна во Essential верзијата. Станува збор за мултимедијален систем кој може да се контролира преку управувачот. Информациите за мултимедијалните содржини се прикажуваат на екран од 3,5 инчи до инструментите, системот вклучува и четири звучници, опција за поврзување со Bluetooth, USB приклучок и вграден држач за паметен телефон на контролната табла. Ако се поврзете на бесплатната апликација Dacia Media Control, ќе можете да го контролирате радиото, другите мултимедијални содржини и некои други функции директно од вашиот паметен телефон.

Директното поврзување во возилата опремени со мултимедијални системи Media Display и Media Nav Live е во согласност со новата европска регулатива за општа безбедност (GSR2), нуди уште повеќе поврзани услуги, благодарение на процесот FOTA (Firmware Over The Air), кој овозможува далечинско ажурирање на софтверот без потреба по одење во сервисен центар. и обезбедува пристап до повеќе поврзани услуги како што се:

Дигитална инструмент табла: Duster е првиот модел на Dacia што доаѓа опремен со 7-инчна дигитална инструмент табла со приспособливи бои, специјална по тоа што овозможува прикажување на информациите на начин што најдобро одговара на возачот. Дигитална инструмент табла е стандардна од верзијата Expression па наваму.

Сите верзии опремени со Media Display и Media Nav Live мултимедијалниот систем доаѓаат со држач за паметен телефон YouClip, два USB-C приклучоци напред и 2 одзади за напојување на 4 уреди. Сите приклучоци се осветлени.

Безжичниот полнач за паметни телефони на централната конзола е лесно на дофат на сопатниците. Во верзијата Journey е достапна како стандардна, во верзијата Extreme како доплата.
НОВИ СИСТЕМИ ЗА ПОМОШ ВО ВОЗЕЊЕТО

Контролата на патувањето сега е стандардно инсталирана од верзијата Essential. Функцијата за автоматско соборено светло е достапна во сите нивоа на опременост, додека автоматското префрлување на долгото светло е стандардно кај верзиите Extreme и Journey. Во согласност со најновите безбедносни барања, новиот Duster е опремен со нови системи за помош при возење, како што се автоматско итно сопирање (во градски и приградски области, вклучувајќи препознавање на други возила, пешаци, велосипедисти и мотоциклисти), препознавање на сообраќајни знаци и предупредување за брзо возење, помош за паркирање кога возите на назад, предупредување за итно сопирање, предупредување за напуштање лента, систем за одржување лента, предупредување за замор на возачот и итни повици (eCalls). За да го направи животот на клиентите уште поедноставен, Dacia го инсталираше My Safety во Duster, паметно копче за брзо прилагодување на омилените системи за помош при возење.
ПОГОЛЕМ КОМФОРТ

Повеќе простор во внатрешноста. Нов Duster нуди најдобра вредност за парите во сегментот. Со оглед на тоа што е конструиран на платформата CMF-B, новата генерација може да се пофали со повеќе простор во внатрешноста, особено со ширината на предната клупа и просторот за нозете назад (+30 mm). Подот на багажниот простор е понизок, а неговиот отвор е поширок и повисок. Багажниот простор е исто така поширок и повисок и нуди до 6% повеќе простор (472 литри под багажникот во верзијата 4x2).

Нова опрема. Предуслов за удобно возење е секако безгрижниот возач. Затоа, новиот Duster е полн со погодности кои им го олеснуваат животот на возачите! Електрична сопирачка за паркирање е достапна во верзиите Journey (стандардна) и Extreme (дополнителна наплата), додека двете верзии се стандардно со електрично прилагодливи и преклопни надворешни ретровизори. Нов Duster уште полесно ги издржува најтешките услови: опремен е со загреан управувач и систем за одмрзнување на шофершајбната (во зависност од земјата на продажба).

YouClip: нова паметна опрема со потпис на брендот Dacia. Инженерите на Dacia развија YouClip, едноставен и практичен систем за цврсто и безбедно складирање на специјални додатоци на одредени места во внатрешноста. Нов Duster е достапен со четири (во верзијата Essential) или шест YouClip елементи за прицврстување (по еден на контролната табла, совозачката страна на конзолата, зад централната конзола, по два на секоја страна од багажниот простор и по еден на задната врата) . Можно е да се прикачат држач за таблет, торби за складирање и држач за паметен телефон со или без индукциско полнење или да се користат како систем 3-во-1 (држач за чаши, кука за торби и подвижна светилка). Генијалниот систем 3 во 1 е фабрички инсталиран во Duster Extreme, а целата дополнителна опрема, компатибилна со системот YouClip, е достапна преку Dacia овластен застапник.
Нов Duster ја отелотворува филозофијата на Dacia за технолошки напредок: тој е безбеден, напреден, достапен и го олеснува животот на своите корисници, односно ја зголемува нивната безбедност и удобност.