24 часа: ова е периодот кој и требаше на Dacia да изведе индустриска турнеја*. Во фабриките во Питешти, Тангер и Казабланка ги трансформираше сите свои модели во исто време и им даде нов визуелен идентитет, 3100 возила во еден ден! Динамично организирана, Dacia се впушти во уникатен индустриски предизвик додека го одржуваше беспрекорниот квалитет на своите возила. На сето ова претходеше повеќе од една година детална подготовка и координирана работа меѓу сите ресори. Кристоф Дриди, потпретседател на индустрискиот оддел на брендот Dacia, откри малку повеќе за оваа трансформација.
Производството на возила е сеопфатен и сложен процес, но Dacia успеа да имплементира нов визуелен идентитет истовремено на сите модели во својата гама! И сето тоа во рекордно време, во исто време и во три различни фабрики: во Питешти, Романија и во Казабланка и Тангер, Мароко. Така, брендот радикално го промени својот имиџ и доби нов идентитет кој ги отелотворува неговите ветувања за иднината и вредностите на кои тие се базираат. Со трансформирање на сопствениот идентитет, Dacia го направи првиот чекор во стратегијата Renaulution: се соочи со неколку големи предизвици, од логистика на делови до обука на вработените до мрежата на концесионерите.